23.8.09

 ο κλοουν που δεν ήταν κλοουν

Αυτή η σελίδα έγινε εξαιτίας του πρώτου καρέ .. το οποίο ο
γιώργος (τραγάκης) δεν τρελλάθηκε καθόλου οταν το έκανε και 
μου είπε ¨Δεν μαρέσει το καρέ αυτό, θα το ξανακάνω .. " Τί ?? είπα
εγώ .. "θα πετάξεις καρέ ?" και θα πάει πού ? κι αν πέσει σε λάθος 
χέρια ? "Δώστο εδώ !", του είπα με τρομαχτική φωνή και αφού είχε
ήδη κρυφτεί πίσω απο τον καναπέ, πέταξε απο τον τρόμο του 
τη σελίδα στον αέρα .. Την άρπαξα στα γρήγορα, έριξα μια κλεφτή 
ματιά τριγύρω κι έτρεξα στο τραπεζάκι μου , που όλο αλλάζω θέση
και όλο κάθε φορά έχω βρει την καλύτερη γωνιά .. έριξα λίγες εκολίνες 
και λίγα σουπιομελάνια και ελπίζω να μην τον πρόσβαλε ιδιαίτερα 
η συνέχεια του κλόουν που ποτέ δεν ήταν κλόουν ..
αυτά ..


2 comments:

παπχια said...

:D

τι τελειο να μην πετιουνται τα πραγματα

zenia said...

ρισάικολ σελίδα !
τους φιλικούς μου χαιρετισμούς!
¨) πικάσο ανθρωπάκι ..